- Pre sommarlov -

Så var vappen avklarad för detta år. Vi hade jättetrevligt och kvällen som började på Vårdberget slutade i minst lika trevligt sinneslag på Börsen:) Igår tog vi vårt picnic snack, köpte en engångsgrill och stegade iväg till Vårdberget för att äta bland med alla andra. Personligen gillar jag hellre att picknicka med ett mindre gäng på en mera mysig plats, men den här studentpicknicken är kanske inte riktigt tänkt att vara så lugn:) Skoj var det och efteråt somnade vi gott på berget utanför vårt hus i cirka två timmar, hih!

Idag har jag jobbat igen och efteråt kom jag hem till Bruke för lite sommarlovsfirande. Nästa vecka är typ enda gången jag har ledigt i en längre period innan jag börjar jobba, så jag tänkte passa på:) Har redan hunnit med en roddtur med lillebror, skoj. Jag njöt av solen på sjön och I underhöll sig själv med att dränka spindlar. Nice.

Nu blir det prommis med mamma och sen bastu. Bilder från vappen kommer då jag är hemma i Åbo! Trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0