- På stan -

Vilken kul stadsrunda det blev igår. Jag hittade skor och lite underkläder och Nathalie hittade jättefina kläder till sig också:) Efteråt blev det kaffe på Café Brahe, som har världens godaste bakverk, och dessutom är de i just passlig storlek för bakverksälskande människor som mig:) Slurp!

Då jag kom hem var jag alldeles dödstrött och vi kollade en stund på TV innan jag somnade. Idag har jag kväll igen så jag har rätt mycket tid här på morgonen att syssla med en massa nödvändigt. Jag skall också hinna ut innan jag ska iväg.

Borde också öva lite på min sång som jag framför på konserten i Aboa Vetus 27.5 klockan 21.00. Alla med:)! Nu blir det disk och sen ut i det, tyvärr mulna, vädret. So long!

Måste lägga in en bild på min nya favvoskjorta, blommor är helt rätt för mig nu, och jag kommer att blomstra hela sommaren:)! Hih!


Kommentarer
Postat av: e

finns den i valross storlek också?

2009-05-20 @ 15:40:43
Postat av: Alexandra

Du kunde ju inflika att det faktiskt var jag som köpte tröjan... :)

2009-05-20 @ 16:07:01
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: N

Herregud emilia ! :D jag skrattar alltid lika mycket när du skriver någo valrossgrejs :D fin skjorta, och kul var det igår ! :)

2009-05-20 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0