- Gråmåndag -

Dagen har börjat. Sov faktiskt rätt länge idag, vaknade först nio. Trevligt. Hade planerat att läsa sociologi hela dagen idag, eftersom jag har tent i torsdag, men så märkte jag att lillebror låg och sov eftersom han hade haft ont i halsen på morgonen. Detta resluterade i att jag blev barnvakt istället. I sov dock ända till elva, så jag har faktiskt fått en hel del läst ändå:)

Har också gått på en liten prommenix med doggarna, men nu regnar det ute och är alldeles grått. Trist. Nå, jag ska fortsätta läsa lite sociologi på nätet ännu, men sen får det vara nog:) Jag har tack och lov redan läst denna tentbok två gånger, så det känns verkligen som om det hela börjar sitta. Ha en bra måndag och lyssna på coola Lilly Allen och Fuck you. Den låten är bara för skoj! Hah! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0