- Excuse moi -

Pardon. Jag har inte skrivit på år och dagar. Simpel förklaring åter igen; jobb! Jag är helt slut i huvudet efter de två senaste dagarna på jobb, kryllat av människor och massor av nya kläder och allt för lite folk på jobb. Trevlig blanding, not.

Igår jobbade jag kväll till halv tio och idag iväg till klockan sju på morgonen, nice! Nu är jag färdig för kväll. Ska chilla och lyssna på James Morrison - Please don't stop the rain. Världens, för tillfället, härligaste låt. Morrison gör för övrigt inget annat än hitlåtar.

Idag hade jag genrep till konserten. Gick bra, är faktiskt rätt into med hela grejen. Hoppas dit kommer mycket folk. Aboa Vetus 27.5 klockan 21.00! Be there!

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0