- En av vårens bästa dagar -

Idag har abselut varit en av vårens bästa dagar. Jag kan säga att dagen började alldeles skit. Jag var stressad för tenten och hade inget hum om någonting. Nåja, då jag fick tenten framför mig märkte jag att jag tydligen ändå visste någonting och kände att det gick helt OK ändå.

Efter tenten hade jag fått mess av Anna att statistikläraren hade sänkt gränsen med ett poäng vilket betyder att jag ÄR godkänd i statistiken! JIhuu! Jag känner mig så lättad, tio studiepoäng thank you very much! Och jag har inte gjort läst någonting på den tenten! Så skönt. I samma veva märkte jag att mitt läsår då är över för iår! Jag hade sista tenten idag och inga lektioner mera. Härligt! Dessutom kollade jag att jag hade en trea i min franska kurs, merci beaucoup!

Efter tenten träffade jag Lotta på stan och vi gick till Brahe och jag firade med en bamsemuffins och Lotta med en mega vaniljbakelse. Vi pratade i nästan två timmar och hade jättetrevligt:) Efteråt gick vi en sväng på stan och sen kom jag hem. Då jag öppnade dörren hade min kära granne passligt hämtat nyaste numret av "veckans NU" och det kändes som pricken på i. Nu ska jag lägga mig på soffan och sträckläsa den:) Dessutom kommer V hem snart också, ännu mera skoj!

Tönk hur roligt att en dag kan vända från alldeles skit till alldeles jättebra! Livet leker! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0