- En av många -


1. När gick du upp idag? Vaknade cirka 8 då mamma sade att hon far och att I fortfarande sov.
2. Diamanter eller pärlor? Hmm, svårt val, men måste nog säga diamanter..
3. Senaste filmen du såg på bio? Måste vara i Sverige då vi såg " Män som hatar kvinnor" .
4. Vad åt du till frukost? Krisprolls och kaffe och ett glas juice..
5. Din favoritmat? Tror inte denna bloggsida räcker till, äter allt och älskar mat!
6. Vilken mat gillar du inte? Svaret ovan.
7. Favoritchips? Jag tror de heter Herregårds chips. De där äkta.
8. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Koop Arponens:) Fast för tillfället lyssnar jag också mycket på min egen bland -cd som jag gjorde för typ fem år sedan:).
9. Vilken bil kör du? V's Fiat eller mammas och pappas Saab.
10. Favoritmacka? Har nog ingen favoritmacka, man tager vad man haver.
11. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Elaka, falska människor som säger en sak men gör en annan.
12. Vilka är dina favoritkläder? Jeans och leggings. Hela min garderob består av plagg jag kan ha till leggings i alla färger:)
13. Om du fick åka vart du ville på semester? Vill inte åka just nu på grund av Svininfluensan.
14. Favoritklädmärke? H&M och Gina antar jag. Esprit.
15. Favorittid på dagen? Eftermiddagen och kvällen. Mysigt.
16. Var är du född? Dragsfjärd.
17. Vilken är din favoritsport att se på? Ishockey.
18. Coca Cola eller Pepsi? Cola. Förrut märkte jag ingen skillnad men nu kan jag konstatera att Cola är mycket bättre:)
19. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Morgonmänniska, helt klart. Fast mitt humör på morgonen är en annan sak...
20. Pedikyr eller manikyr? Manikyr. Hatar fötter i alla de slag.
21. Vad ville du bli när du var liten? Frisör tror jag. Eller typ hästskötare, det ville väl alla:) 
22. Bästa barndomsminnet? Allting, båtresor på sjön, allting jag och Alexandra sysslade med, sommaren. Allt:)
23. Varit i Afrika ? Jo, Tunisien -06 med Lotta och Karin.
24. Favoritdag i veckan? Fredag.
25. Favoritrestaurant? Hmm, "Kultainen Hirvi" och Rico's. Chico's i Helsingfors:)
26. Favoritblommor? Ojoj, finns så många fina. Liljekonvalj, gullviva, förgätmigej, rosor, liljor..
27. Senaste personen du delade en middag med? Familjen. På restaurang V.
28. Favorit färg? Lila och ljusgrön. Rosa är fint också, i måttliga mängder.


Kommentarer
Postat av: emsu

Joo, han e nog från Vasa, man ser alltid honom där när han sitter på typ nån uteservering o pratar HÖGT så alla ska se honom...ganska patetisk! :P

2009-05-14 @ 12:42:06
URL: http://emsu.blogg.se/
Postat av: heni

ojj härligt med lite underhållning som ger mj sysslesättning.. :p

2009-05-21 @ 22:39:58
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0