- Bekanta i bussen -

Morning! Hann inte blogga alls igår eftersom jag först jobbade och sen åkte jag genast hem till Åbo:) I bussen påväg till Åbo råkade Sofia stta i bussen och henne har jag inte sett på jättelänge så det var skoj att prata, faktiskt hela vägen till Åbo pratade vi:)

V kom och hämtade mig med bilen och sen hyrde vi film. En jätteäcklig skräckis " The Abandonned" hette den. Fy attan, men helt bra var den!

Idag blir det tentläsning och sen in till sångskolan med min låt, konsert 27.5. Skoj! Btw, ett poäng ifrån godkänt i statistiken, nice eller bajs? Bajs! Nå, kanske jag får igenom den i tisdag på extra tillfället.

Nu blir det sociologi! Ciao!

Ps. Bilderna från vappen kommer lite senare idag!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ett poäng ifrån är det bästa! Jag had ju ett poäng ifrån L i engelskan i studentskrivningarna, vaddå irri?!

2009-05-06 @ 10:08:51
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0