- Allt annat än läsning -

Det är vad jag har sysslat med idag. Jag har verkligen blivit less på skolan och orkar inte läsa på något mera. I morse blev jag dessutom abrupt avbruten och jag trodde att mitt hjärta skulle ploppa ut. Jag satt vid datorn och drack mitt kaffe då det plötsligt ringer på dörren. Jag orkade inte öppna eftersom jag antog att det var Jehovas och dem har jag ingen lust att lyssna på. Det ringer en gång till och plötsligt hör jag hur någon pysslar med en nyckel i vår dörr och kommer in!

Mitt hjärta slog så hårt att jag var tvungen att hålla in det med min hand, nästan iallafall. In kommer en tant och en gubbe med kamera, och de går raka vägen in på vessan. What, vad ska de där och göra liksom? Jag är helt förvirrad men sedan slår det mig att det var idag de skulle fotografera våra rör på vessan och köket för den kommande renoveringen. Efter vessabesöket kommer gubben rakt in i köket där jag står med pyjamas på och ögonen stora som tefat, och öppnar skåpet och tar en bild av lavoaren. Sen tackar de för sig och går. Jag tror jag inte fick fram ett knyst. My god!

Nåja, ingen läsning efter det heller. Jag tar jag cykeln och åker iväg till sångskolan med min cd. Efteråt känner jag inte riktigt för att gå hem och bestämmer mig att idag är dagen då jag ska skaffa kort till stadsbibban. Sagt och gjort. Fast egentligen är det helt behövligt, dessutom märkte jag att det finns Annonsbladet på stadsbiblioteket. Nice!

Sen kom jag hem, gjorde korvsoppa och läste kanske en halvtimme innan jag plötsligt var så trött att jag var tvungen att lägga mig på soffan och kolla på Päivien, vilket resluterade i att jag somnade och vaknade upp typ nu. Grattis till lyckade jag. Nu måste jag ju blogga och sen måste jag ut och gå. Men jag hinner ju läsa imorgon också..hmm..! Dåligt Jossan, mycket dåligt. Men jag är glad ändå:)! Hejdå!

Här kommer lite bilder från vappen. Inte så många dock, trodde jag fotat mera än vad jag hade.




Mycket folk på Vårdberget.



Jag:)


M och Alex


Jag igen:)


En liten pre-vapp bild på mig och V eftersom jag inte godkänner någon av bildena tagna på oss under vappen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0