- Vegas baby -

Ojoj, gårdagen visade sig bli alldeles jättekul! En arbetskompis föreslog en kväll på Vegas och jag måste medge att det visade sig bli verkligt lyckat. Jag var hemma först vid tre och somna gladeligen efter en helkväll på dansgolvet:)!

Idag mötte jag Anna och Emil och Nicke i stan och sen blev det Donna på en cider, även om det var Cola för min del:). Solen lyste och det var skönt att bara sitta och njuta.

I sista minuten bestämde jag mig för att åka med dem till ön så nu sitter jag hemma och ska snart äta grillkorv, slurp! Imorgon dock tillbaka till Åbo igen, jobb i helgen. Men jag antar att det på lördag blir en sväng ut någonstans:)

Trevlig kväll! Adios!


Kommentarer
Postat av: e

du måst faktiskt uppdatera oftare..jag vet ju int vad du gör annars!!!

2009-07-31 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0