- Torsdag -

Oj vad veckan har gått snabbt. Som jag sade i mitt senaste inlägg har den här veckan enbart bestått av jobb. Jag har jobbat kväll alla dagar och det ska jag också idag. Tack och lov har jag ändå hunnit med lite annat trevligt också, som shopping! Gudars vad bra rea vi har på jobb nu!

Dessutom har jag köpt vår fina väska av gästdesignern Matthew Williamson. Alldeles jättefin! Nu kan jag resa mellan Bruke och Åbo med stil, hah!

Idag ska jag inte göra något speciellt. Jag borde definitivt städa, men det känns som att jag inte kanske orkar. Annars, igår var jag med J och M till "Loviisan Aitta" i Rusko, dit jag hade köpkort. Alldeles härligt ställe, med en massa mysiga saker. Jag köpte en massa härliga rengöringsmedel från märket " Maison Belle". Jag älskar att handla och testa en massa nya rengöringsmedel och det är jag inte den enda som gör i vår familj. Både Alexandra, E och mamma är lika galna i sånt. Kanske det är en sjukdom..

Dessutom köpte jag smycken från mitt nya favoritmärke " Pearls för girls". Gud så fina pärlsmycken de har, och en massa annat fint också. Man kan dessutom byta ut berlockerna på alla smycken och mix and match så att säga. Trevligt! Men nu ska jag plocka undan lite här och sen in till stan. Om inte det skulle vra så dåligt väder skulle jag cykla till jobb..Ha en fin dag! Ajöken!

 

Kommentarer
Postat av: e

jag e ganska nöjd med tolu jag:)

2009-07-09 @ 10:46:42
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Jo, helt härliga är dessa Maison grejs, inget sköljmedel behövs.. och cykla inte om kull...fin väska!!Vi ses på fredag! Kramamma

2009-07-09 @ 13:58:41
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Jo, helt härliga är dessa Maison grejs, inget sköljmedel behövs.. och cykla inte om kull...fin väska!!Vi ses på fredag! Kramamma

2009-07-09 @ 13:59:12
Postat av: Nathalie

fin väska ! :)

2009-07-11 @ 17:34:00
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0