- Tennis -

Vilken skoj dag det blev, trots regnet! Vi har shoppat, fikat och sen bestämde vi oss för att ocksågå på bio:) Vi såg " The Hangover" ( vägrar att använda det finska namnet!) och jag måste säga att den var riktigt bra! Skönt att bara få sitta och skratta i nästan två timmar. Mera sånt:)!

Dagens bästa köp är helt klart tennisracketten som Alexandra övertygade mig att köpa, så att hon och jag tillsammans satsa på våra tenniskarriärer, vilka vi förutspår att blir väldigt lyckade! Ska bli skoj med en ny hobby!

Kom hem för en tid sen och efter det har jag sysselsatt mig med att städa klädskåpet. Inte så trevligt, men det brukar fatkiskt alltid vara i fint skick och jag skämdes då jag öppnade det idag, så jag tog tag i saken och städa till ordentligt. Älskar fint vikta kläder! Arbetsskada, antar jag:)

Nu ska jag dricka lite te och äta mammas semla. Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0