- Så skönt med sovmorgon! -

Godmorgon! Och den här gången är det faktiskt så att min morgon har börjat först nu. Jag sov till ELVA i morse! När har jag senast gjort det? Jag kan faktiskt inte minnas när jag senast sovit länge på en helg, och inte ha behövt stressa iväg någonstans efter det. Idag är jag ledig och jag ska bara njuta och ha ledigt!

En sväng in till stan ska jag ta, eftersom jag vill handla på torget, fräscha jordgubbar och andra bär. Mums! Igår var mamma in till Åbo. Vi åkte till Nanso - outleten i Kaarina och jag handlade lite smink från Lumene. Underskatta inte Lumene, jag måste säga att det ofta är bättre än de flesta andra. För mig blev det blush, läppglans och en ny eyeliner. Jag använder enbart Lumenes eyeliner, den är bäst. Bara så ni vet..

Jag har nu äntligen hittat kabeln så att jag har kunnat föra in bilderna från Baltic - helgen till datorn. Jag hittade kanske tre bilder av typ tusen som jag eventuellt kunde lägga upp på bloggen. Vågar inte lägga upp bilder på mina vänner ifall de inte godkänner..hih..:)

 
Jag på PortSide, väldigt glad:)


Jag och söta Anna:)


Jag innan Crumbland. Peace-tecknet kändes plötsligt aktuellt...hmm.

Kommentarer
Postat av: Nädi

kiva bildeR! :)

2009-07-11 @ 17:34:34
Postat av: Heni

Du ser så bra ut Josefin, skitsnygg!! Och du ser ut att må bra också.. (:

2009-07-12 @ 09:22:55
URL: http://heni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0