- On the island -

Hemma i Dalsbruk då igen. Skönt. Jag kom hem igår och åker tillbaka till Åbo i torsdag då syster E åker hem till Sverige. Idag ska jag dock på jobb så det blir Åbo idag också, tack och lov får jag skjuts med Alex och M.

Igår fixade jag och E världens smarrigaste mudcake, "Mississippi Mudcake" hette den. Typ vanlig kladdkaka i vilken man sedan skulle trycka in små marshmallows bitar och sedan hälla hemmagjord kolasås över. Perfekt kaffekaka. Mm mm mm! Ska lägga upp en bild bara jag kommer till Åbo där datorsladden till kameran finns.

Men nu ska jag kolla youtube ifall min sångvideo har kommit upp. Värst vad det ska ta tid! Ha en trevlig dag! Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0