- HP 6 -

Söndag igen då. Helgen gick fort som attans. Gårdagen var väldans trevligt, och speciellt kvällen i goda vänners sällskap i Pargas. Först jobb till klockan ett, efter det cyklade jag hem, observera cyklade, och efter det bar det småningom iväg till Rowlit. Fin sommarkväll var det!

Idag kom N och Mamma in till Åbo och vi gick halva dagen i en massa butiker och shoppa runt. Trevligt. Vi åt också härlig mat på Panini och efter det bestämde vi oss för att gå på bio, Harry Potter såklart! Jag är alltid lika fascinerad av Potter - filmerna. Väldans bra! Hur kan en människa ha så bra fantasi som J.K Rowling? Tyvärr fanns det bara plats på fjärde raden och jag kan verkligen medge att denna datorskärm känns otroligt liten i jämförelse med vad jag suttit och stirrat på i två och en halv timme:)!

Nå, en bra dag har det iallafall varit idag och imorgon blir det jobb igen..:) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0