- Härliga sommar -

Oh vad trött jag är. Alldeles slut efter denna dag. Tack och lov var gårdagen desto slappare med bara en massa härligheter. Jag började dagen med att gå på torget, första gången iår! Jag åt Pappagallo glass och gräddmunk på cafét med syskonen och mamma. Mysigt!

Efteråt gick vi hem och jag tog sommaren första dopp! Jag skämms över att jag inte simmat tidigare! Nåja, nu är det avklarat och skönt var det. Förstås skulle Alex visa att hon fortfarande är bäst på att dränkas, och gissa vem som var offret! Men visst fick hon tillbaka..

Dagen avrundades med fiske, fasen vad det nappade. Hade glömt hur kul det är att fiska, jag och Alex var bäst. Överlägset, men det är klart med alla års träning! Efter att M fixat mumsiga hamppare till alla tog jag, Nathalie och Alex ett parti badminton! Jag och Ale rular på det också! Hah!

Efter denna härliga sommardag kändes det väl lite sådär att komma tillbaka till Åbo, speciellt efter att ha jagat morgonbussen i ilfart ända till Pungböle..hih, jag missade lite med tiden. Nu känns det dock helt mysigt att sitta här i min lägenhet och chilla. Strax ska jag kolla lite Friends innan jag bäddar sängen och kryper till kojs. Här kommer lite bilder. Min och E's mudpie kommer såklart först, slurp:)

 
 Mamma tyckte att rosen passade bra där, hih.


Jag och mitt första dopp:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

ja visst hade vi det mysigt på vårt torg.. träffar gamlabekanta och fikar...simturen ser lite pressad ut dock.. hmm...ja vi tar det om nästa gång du kommer hem..krammamma

2009-07-16 @ 23:05:54
Postat av: Nädi !

rolig dag ! du och alex rular INTE på bäddis ;) jag e bättre än pappa så ! :D

2009-07-17 @ 11:12:44
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

VA!? Lyckades du ge tillbaka på Alexandra i dränknings"leken" - jag trodd de va fullständigt omöjligt. Iallafall var det det senast jag testade, för typ 10 år sen... Creds till dig :)

2009-07-20 @ 09:39:46
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0