- God morgon -

Nu har jag äntligen lite tid att blogga. Det känns som om dagarna bara flyger förbi! Hmm, egentligen har det nog inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag har jobbat varje dag, idag är dock sista jobbdagen innan min väldigt efterlängtade "semester". Jag är ledig fredag, lördag, söndag, måndag och på tisdag jobbar jag kväll!Jihuu!

Ikväll åker jag hem till Bruke och sen är det lattjolajban hela helgen med festival, familj, vänner och partaj:) Ska bli skoj! Blir nog inget RuisRock i år. Förra året var det alldeles skit och dessutom känner jag typ igen ett av banden som spelar, Volbeat. Så det känns som om RR inte är något för mig. Dessutom gillar jag över huvudtaget inte stora festivaler, det är bara snusk, bajamajor och överfulla typer! Inte nice! Jag håller mig till Baltic Jazz, och eventuellt Hangöregattan:)

Annars, jag har gjort det igen! Och med det menar jag cyklat omkull! Jag skämms över hur pinsam jag är! Jag är faktiskt 21! Men egentlien var det inte mitt fel. Jag hade min oversize väska och den var fullproppad med grejs och mitt i cyklandet föll den in i hjulet och jag flög omkull. Big time! Tack och lov blev skadorna inte lika förödande som förra gången ( gigantblåmärke med cykelstångsmärkning i) men nog är min fot allt bra sjuk idag! Autch! Hoppas jag kan gå på jobb idag...

Nej nu ska jag fortsätta packa så att jag har allt klart. Vid tolv ska jag möta upp två arbetskompisar och sen blir det kaffe och megabullar på Brahe:) Hih! En trevlig dag ska jag ha, och ni med! Hejsvejs!  Ska bjuda på en bild på mig själv, den visar mitt rätta, weirda,  jag:)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bra bild ! :) o fin muokkaus :D

2009-07-02 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0