- Dunväst -

Vad skönt att det är att det inte är allt för hett mera. Min lägenhet är som en bastu då det är hett ute så det är skönt att det fläktar lite emellanåt:) Idag har jag jobbat morgon. Dagarna går så fort, snart är ju sommaren faktiskt över igen. Vad tråkigt, och det gör inte direkt saken bättre att vi fått in höstens dunvästar till jobb. Deprimerande!

Idag blir det åbåt med Pauliina och Tiina:) Jei. Nu först blir det dock försten stor portion glass. Slurp! Lyssna på nya australienska hitmakerskan Lenka  och hennes asbra låt The Show!!
 
Hon är min nya favorit, helt klart! Världens chill-faktor:)

So long!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Hallåå jag har fsktikst flere veckor kvar av min semester ännu så inte hst ännu tack!! Kramamma

2009-07-21 @ 20:44:41
Postat av: e

jag med;)

2009-07-22 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0