- Dbtl, nästan -

Just kommit hem från jobb. Blev kvar och shoppa lite, hittade såklart, lite smått och onödigt:) Alltid lika trevligt! Nu är maten i ugnen och jag är helt skithungrig.

Idag var det egentligen meningen att jag, A och E skulle iväg på DBTL men de fick annat program på schemat så vi får ta det en annan gång. Eventuellt imorgon:).

Detta betyder att jag skulle kunna använda dagen tilla att göra något effektivt som att städa eller så, men jag antar att jag efter maten kommer att somna och sen sova bort hela eftermiddagen.

Kanske jag idag skulle gå och hyra den där filmen som jag sagt att jag ska göra så länge nu. Men, jaa, eller kanske köpa en tidning och gå någonstans ut och läsa. Ja, det låter som en bra idé! Nej nu svamlar jag en massa tråkiga onödigheter. Nu blir det musiksökning tills maten är klar! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0