- Cykling -

Cyklat på jobb idag igen. Snacka om att ajg tjänar in tid på att göra det. Jag startar hemifrån samtidigt som min buss och är där 15 minuter före den. Så snabbt cyklar jag ju inte men, med alla byten och grejer som behövs då jag åker buss tjänar jag in tiden med cykel. Smart och hälsosamt!

Igår var det utekväll, jätteroligt med bra sällskap, musik och dans:) Dessutom ser jag framemot onsdagen eftersom Uniklubi då spelar på en krog i Åbo och jag vill jättegärna åka och lyssna. Hoppas Sus kan komma med:)

Nu ska jag försöka hitta mera bra musik men först tipsa om min abseluta favorit just nu:


Kommentarer
Postat av: e

skaffa dig en cykelhjälm korg och pepparsprej så man vågar låta dig cykla:)

2009-07-26 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0