- Tisdag -

Just kommit hem från skolan. Dagen började med hemsk statistik, jag fattar ingeting, ingenting alls. Trevligt. Tack och lov lite franska innan jag slutligen tack och lov fick gå hem.

Nu ska jag vara effektiv och läsa statskunskap, tyvärr är jag så asatrött att det kan hända att jag somnar i boken. Fick absolut inte sömn igår, V låg på soffan och tittade på TV och jag låg i sängen och vred mig hit och dit. Till sist steg jag upp och lade mig på soffan bredvid V istället. Vet inte vad det var men bredvid honom somnade jag som en sten. Vad härligt!

Måste nog äta något innan jag börjar läsa, nuggets kanske. Nä, vet inte, något annat får det nog bli. Ha en trevlig eftermiddag! So long!

Kommentarer
Postat av: e

uiii inte nuggets det är ju ingen mat för människor....blä...jag e hemma sjuk...itne heller kul snorar som attan p.s komme rni hit v.8?

2009-01-20 @ 12:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0