- Unelma -

Hola!
Morgon igen. Och jag har sovit så gott inatt. Inte vaknat en enda gång och bara drömt en massa saker, som jag såklart inte nu längre minns.

Jag vaknade, gjorde en hejdundrande frukost med kaffe ( of course), bröd, yoghurt, mysli och saft. Kiviks blandsaft från Sverige är mumsig. På tal om Sverige, den 23 september blir det antagligen avfärd mot STHLM och till en av mina två bästaste storasystrar och hennes man, nya hus och Bebbe! Hoppas att den har valt att komma ut innan dess..

Jag beställde också ett nytt VikingLine Club kort idag, eftersom mitt gamla visar att jag bor i Sthlm på en adress invid Tekniska Högskolan, vilket jag ju obviously inte gör. Vi skaffade dem med Lotta någongång då hon jobbade en sommar där och jag hälsade på henne. Those were the days. Hah!

Nu tror jag att jag ska beställa mitt nya sim-kort från Dna. Är nästan säker på att jag ska byta nu. FIck annars tag på Saunalahti idag, de antog att det nog finns ett fel någonstans, eftersom många hade ringt. Gör något åt saken kanske? My God.

Nå, nu ska jag börja med dagen.På allvar! Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0