- Veckostart igen -

Så var helgen över igen då, och en ny vecka börjar. Har inte hunnit skriva alls denna helg eftersom det varit full rulle hela tiden. På lördagen var jag praktiskt taget hela dagen i Pargas i festlokalen där kalaset hölls på kvällen. Sjungandet gick bra och måste erkänna att jag hade riktigt roligt där bland alla finska, medelålders partajare:)

Igår åkte jag hem till Bruke med syster A och hennes M efter att de övernattat här hos oss. Hemma väntade syster N's födelsedagskalas och syster E som jag inte träffat sen innan resan till Rhodos. Det var så roligt att träffas igen:)! Tillbaka till Åbo kom jag sen på kvällen, pasligt till Idols. Koop var helt megabra igår! Och han gick vidare, jippii:)

Idag blir det det gamla vanliga, skola mellan 13 och 15 och sen hem igen:) Tänkte prova kocka någonting riktigt nytt idag, måste läsa i kokboken jag fick av mamma.

Nu ska jag se klart  Lilla huset på prärien:) Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0