- Kväll igen -

Så har söndagen gått och blivit kväll. Har idag gått på stan med syster N medan A, I och M simmade i Caribia. Vi hade riktigt skojigt och hann i lugn och ro titta på det vi ville:)

Dagen avslutades på Hesburger, och jag kan konstatera att det var väldigt länge sen jag senast åt där. Fick låna "Lilla huset på prärien" av syster A och tittade genast på två avsnitt då jag kom hem:) Ojoj, det var det bästa programmet under min barndomstid, hah, alla i hela skolan visste om det, eftersom jag o A alltid hade panikbrott hem från skolan för att hinna se alla avsnitt:)Vi hann aldrig bli kvar efter skolan och prata:)

Nu ska jag titta lite på TV  och se om jag lyckas hålla mig vaken tills Idols - resultatet kommer 22.30...jag tvivlar. Är ganska trött efter gårdagens barnvaktas + att jag och N var uppe till 12 och kollade " What happens in Vegas" , och så länge är inte jag van vid att vara uppe:)

Go'kväll!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jäklar vilken fart vi had:) Sen i reklampausen tog vi glass med smält choko på:) Hah...

2008-11-02 @ 20:19:01
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: J

Jepp:) 6 minuter låg väl rekordet på:P

2008-11-02 @ 20:33:50
Postat av: Kenny

lilla huset på prärien klassas som (K18) o ingen fattar varför..?

2008-11-09 @ 10:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0