- Städa, städa -

Nu ska jag ta i tu med städning, riktigt storstädning faktiskt har jag tänkt! Kanske eventuellt tvättar fönstren också, det kunde vara en bra idé! 

    Det blev inget musiklagad igår, var så trötta, och jag somnade redan vid 22.00 typ...ganska deprimerande! Men det är lika bra för min käre pojkvän envisas med att vakna klockan 7 (!) varje morgon! Och det är inte så att han inte sover längre på helgerna än veckodagarna, problemet är bara det att han stiger upp 5 under arbetsdagarna! Väldigt trevligt! Men jag börjar bli van, och faktiskt är det väldigt smart att stiga tidigt upp, man känner sig fräsch och det är roligt att ha en lång dag framför sig, speciellt en dag som denna, full vår ute, minus snön då förstås...

   Nu väntar städning, sen skall jag ut och springa  gå  med alla andra hurtiga helsingforsbor!  Á bientot!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0