- Mineraler i fejjan -

Så var midsommaren över. Jätteskoj hade vi:) Vi började i M's lägenhet och sedan bar det av till Kasnäs, det var så roligt att träffa alla gamla gymnasiekompisar igen! Kändes som om det var en evighet sen sist! Fast, det var det nog också.

Midsommardagen "fira" vi på stugan, men det blåste ju som bara den så vi kom hem och sova till natten. Idag har vi shoppat lite, eller V egentligen. Två par byxor och ett par shorts. jei:)!

Jag kom kvart före nio på att jag behöver ett av Loreals mineralpuder helt jättemycket just nu så vi brajja iväg till Cittari efter ett åt mig! Det är perfekt! Min syster E har ett och efter att ha sett vad pudret gjorde åt hennes bastutröda kinder ansåg jag att det var värt 18.90! Hyn blir ju silkeslen och helt perfekt!

Imorgon jobb från 11-20, great. Jag som just blev van med ledigheten, dessutom har ju rean kickat igång...ännu mera great! Det betyder i klädbutiksarbetarens ögon milslånga köer, svett och mycket, mycket jobb! Nu blir det TV för våran del och sedan sova! Fick btw en bukett rosor idag, nej, inte från V, utan från hans farmor:D I love them! Jag ska hädanefter se till att alltid ha färska blommor i en vas på vardagsrumsbordet! Så vackert i öga!

Men nu Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0