- Ledighet -

Igår efter jobbet mötte jag upp syster A och mamma i stan och sedan köppte vi tyg til klänningen mamma ska ha på systers bröllop i sommar:) Vi hann en sväng in på Gina där A och mamma hittade fina sommarkläder, själv köpte jag inte mycket. Efter detta styrde vi kosan mot my place, med mamma bakom ratten på en skåpbil, no comments! Jag kan bara säga att det var en upplevelse i sig:)!

V bärde till bilen det grejs de kom och hämta och sedan körde vi via Kaarina och hämtade resten av grejset som fanns i V's gamla rum, en kopp kaffe hann vi med där också:) Sedan startade vi mot Bruke. Väldigt tung dag igår, somnade trots det ganska trögt, kanske beror på att min syster N's säng är väldans hård!!( Jo, det är den N!) Nåja, vaknade passligt så jag hann se Desperate som tydligtvis kommer på morgonen också, great:)!

Idag fyller min mamma år, GRATTIS:) Vi ska säkert dricka kaffe ikväll och fira henne:) Annars ska jag bara vara ledig idag, vad skönt, tänker inte göra någonting:P Tror jag nu ska börja dagen med att lacka naglarna, hoppas här finns något trevligt nagellack! Borde kanske gå och kolla om M ligger i rummet och sover eller inte, jag vet faktiskt inte om han är här. I så fall har jag varit tyst i onödan....:P

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0