- Latmask -

Okej, det verkar som omd en här datorn fungerar iallafall = Jag kan blogga! Har faktiskt väldigt mycket jobb nu också så det ahr inte blivit så mycket bloggas väen om jag har haft tillgång till datorn. Har just kommit hem från jobb, borde egentligen städa lite men det känns som om att jag inte orkar:)

Igår var det systers konfirmation, riktigt trevligt att träffa släkten, kyrkan var väl en aning långdragen, men man ska inte klaga. Det brukar ju inte alltid vara så trevligt att sitta tyst och stilla nästan två timmar, men det var nog värre för V då han dessutom är finsk:) Hah!

Jiises vad det blåser idag. Här uppe på femte våningen tror jag det känns av ännu mera dessutom, huj, får nästan vara rädd att fönstren trillar in. Jag har dessutom också fått min arbetslista och  JEI jag har hela midsommaren ledig! Great! Fredag, lördag och söndag, vilken lyx! Hoppas vädret är som det ska så att man riktigt kan njuta till det!

Idag är det måndag vilket betyder bästa dagen i veckan--> Desperate Housewives! Men innan dess ska jag nog hinna med något vettigt också, typ sova...

Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0