- Ingen rubrik -

Oj, har visst gått en tid igen sen jag senast skrev:) På lördagen kom det lite av V's kompisar till oss och sedan drog vi ut på krog. Det var faktiskt riktigt kul även om ajg var helt megatrött och inte egentligen kände så jättemycket för att göra något. Men oftast är det ju så att det alltid blir roligast då man inte planerar så mycket.

Idag fick jag ledigt fast jag skulle ha haft jobb. Chefen frågade om jag ville ha ledig dag eftersom ajg jobbat så mycket nu, och jag kan säga att den är mel än välbehövd! Så skönt att inte behöva göra någonting och att inte behöva passa tider:) Igår gick ajg en runda på stan efter jobb, hittade en lång t-skjorta som vips, fullbordade min midsommaroutfit, som hittills bestått av vita leggings:P

Tyvärr är resten av midsommaren rätt oklar ännu, alltid samma gamla visa. Var ska man vara? Det blir antagligen ena dagen i bruke och andra någon annanstans..får väl se:) Det ska väl ordna sig! Var är sommaren förresten..?

Nu ska jag surfa vidare på nätet och sen spela piano och fixa lite grejer:) Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0