- Håll i hatten -

Ja verkligen! Jag får nästan hålla i hatten här inne också, känns det som! Det bara viner i fönstren och jag är rädd att hela huset ska flyga iväg! Tror dessutom att det kommer att börja åska vilken minut som helst, och PS. JAG ÄR ENSAM! Jaiks! Hatar det!

Nå, V kommer snart! Imorgon kommer också syster A o mamsen hit för att hämta lite grejer, skoj:) Sen åker jag iväg till Dalsbruk, trevligt:) Nu ska jag kolla på första säsongen av Desperate som går pånytt på Nelonen, hihi:)

Laters, om inte jag i misstag gått ut på balkongen och blåst iväg...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Hur äe läget, du blåst inte bort...vi kommer snart,och hoppas du har kaffe åt oss!!!Kramammma

2008-06-11 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0