- Farligt vatten -

Nu är jag ut o simmar i farligt vatten! Vår dator har anskaffat sig ett virus och jag borde inte ALLS vara på datorn för den kan då flippa totalt, men här e ja:)! Nä, det här är egentligen den gamla bordsdatorn som har haft problem länge men som nu tycks funka lite bättre och därför är jag på internet på den. Den andra fungerar dock inte...bajs!

Hmm, nytt här då..? Jag har ledig dag idag efter 8 arbetsdagar i sträck! Puh! Jag ska fara och " catcha brona" någonstans där man kan göra det.:P Kanske någon park, eller till stranden, men jag tycker inte om all sand...så vi får se. Iallafall har jag laddat upp med vindruvor så det borde räcka och bli över:)

IMorgon blir det jobb igen, två dagar, sen ledig för systers konfirmation. Ska bli skojigt! Borde hinna hämta locktången från Kaarina idag också, eller imorgon.  Nu blir det morgonkaffe och sen städning och sen iväg och brunera mig! Ha en bra dag! Laters! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-05 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0