- Döda fötter -

Jag tror på sant att mina fötter har dött bort. Jag har ingen känsel i mina stortår ( haha, låter fjantigt) och fötterna känns överlag helt bedövade. Vad ska jag köpa för skor så att mina fötter kan få må bra och andas?! Jag antar att jag får pallra mig iväg till stan och köpa mina Crocsare nu bara:)

Lördag idag då, jah, vad ska vi hitta på:) Kanske eventuellt nån bio eller ut o sitta på nån servering nånstans kunde vara trevligt. Jobb förstås imorgon också men först klockan 12.00, så man får sova lite längre än till 05.00 som idag!

Snart blir det fisk och nypotatis, kocken står i köket:P.Tyvärr inte rökt flundra À la moffa:(..när har jag senast ätit det månntro? Nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0