- Världens skämt! -

Idag har jag varit på studenthälsan, obligatorisk kontroll som var allt annat än normal. Jag höll på att få chock då "hälsovårdaren" ropade in mig i full LUCIA mundering! Herregud jag trodde inte mina ögon. Hon bara skrattade för fullt och sa: " Johej, välkommen in, jag klidde ut mej för skoj till er elever (!) nu när det är lycia imorron"! Jag trodde att det var ett skämt och sökte redan efter kameror, men icke! Hon hade munderingen på ända tills hon påstod att det blev för varmt och därefter slet av sig sin svarta krullperuk och kronan och kastade allt samman på patientbädden! Oh my säger jag, dit rök förtroendet för henne. Helt flamsig och okoncentrerad var hon, kanske var hon hög?

Nåja, nu är jag iallafall hemma. Idag bär det av mot Bruke. Lillebror fyller år och N är med i lucian:) Jag älskar att gå till kyrkan och lyssna på sången den 13:e december. Härligt, då får jag julstämning. Dessutom minns jag den julen då jag var Lucia, vilka minnen jag har från vårt lussande:)

Imorgon ska vi hem igen, vi är bjudna på partaj och efter det blir det antagligen utgång:)! Kul, evigheter sen jag sist festade. Nu töntsåpa och sen iväg! Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: e

haha d sku jag ha viloja sett gud va kul....:)

2008-12-12 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0