- Update -

God morgon! Som vanligt är jag den enda som stiger upp i mänskliga tider i den här familjen, så jag är den enda som är vaken, och passade då på att ta mig tid för ett litet inlägg. Jag har shoppat en hel del och orkar inte börja rabbla upp allting men jag har iallafall köpt en del julklappar och nya skor, vilket var några av de saker jag kom hit för att handla:)!

Idag ska vi iväg till Haninge Centrum och "Skopunkten". vilket betyder mera skor till mig! Sen ska vi väl också någon annanstans innan 50-års kalaset klockan 16.00. Imorgon blir det Gamla stan, julmarknad och julmys:)! Nu ska jag gå och hoppa lite på de andra och försöka få liv i dem, brukar fungera ganska bra:)! Jag är hungrig och vill ha kaffe, och då är jag inget att leka med! Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0