- Scusi -

Ups, har itne varit så aktiv denna helg här på bloggen, jag har haft mycket att stå i, men nu är det dags för en ny vecka och den för med sig minst lika mycket som förra veckan.

Helgen bestod som nämnt av en snabbvisit i Dalsbruk där "Lilla Jul" firades lite smått:). På söndagen jobbade jag och var helt asatrött efter det, varför kan folk inte hållas hemma på söndagar:)?

Idag har jag varit fröken Effektiv och stigit upp med tuppen för att sätta igång med sociologiläsandet. Jag var tvungen att innan 12 pluggat igenom en bok till tenten eftersom jag inte längre fick förnya den eftersom någon annan reserverat den. Suck! Helt fullproppad med ny information styrde jag mig mot skolan och italienska föreläsning. Efter det satte ajg mig på bussen mot Bruke igen, och nu sitter jag här. Anledningen till denna visit är tandläkarbesök i morgon. Trevligt med visdomständer som inte rymms! Att dom ska tränga sig på!

Nu väntar jag på mammas mat, och är väldigt hungrig. Dessutom kan jag rekommendera att inte äta sig full med Geishan, som substitut för mat, under bussresan, eftersom det högst sannolikt leder till liknande fall av illamående som jag nu upplever! Usch!

Nåja,  nu inspektion över hur länge tid det är kvar tills min mage kan bli mätt! So long!


Kommentarer
Postat av: e

fast geisha är nog en av de bästa godisarna..:)

2008-12-01 @ 18:31:22
Postat av: Anonym

Jo, men inte om man äter tiotals på tom mage..:)

2008-12-01 @ 18:49:04
Postat av: Alexandra

Ha aldrig gillat geisha såå mycki. Går att äta nog men :)

2008-12-02 @ 09:48:51
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0