- NU -

..måste jag packa klapparna!! Att jag ska hålla på och dra ut på det hela tiden, det är julafton om två dagar! Jag kom just hem efter ännu en dag på stan, och nu är allt fixat!

Jag tog mig annars en funderare på det här med julstress, jag tror att folk vill ha julstress och jag tror inte egentligen att folk tar stressen som något negativt, utan mera som något effektivt. Jag menar jag tror att julstress fungerar lite på samma sätt som med skolstress, man lämnar det till sista minuten på flit eftersom man vet att man är mest effektiv med lite svett i pannan. Kan det vara så? Iallafall stämmer detta väldans bra på mig, jag lämnar alltid julklapparna till sista veckan eftersom jag då först märker att julen nämare sig och att det är nu klapparna skall inhandlas för att man ska ha dem innnan jul. Jag gör således upp en liten plan för vem som ska få vad och sen rusar jag iväg och handlar med effektiveten på topp. Jag tror på att denna hypotes kan stämma på många, iallafall på mig.

Nu ska jag äta V's mat och sen sätta igång. Mysig kväll till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0