- Nice surprise -

Ok, cirka två minuter efter att jag skrivit det förra inlägget hänger jag byke, och cirka tre minuter efter det spyr jag! Helt weird, i och för sig har jag känt mig " sjuk" några dagar och det här var säkert the grand finale! Resten av dagen har fortsatt i samma stil, jag mått apa och bara legat på soffan. Tyvärr måste jag också åka till Mehiläinen efter ett sjukintyg eftersom jag skulle jobbat idag, tur att min mage höll sig i skick under bussresan!Nå, hoppas det går om tills imorgon då jag har min trevliga hemtent.

Jag kan lätt konstatera att den film som ger mest julmys - faktor är " Love actually", som jag legat och tittat på idag. Helt underbar film om kärlek, som jag helst skulle se finnas i alla filmer:) Och Hugh Grant, kan man vara hottare? Han ser jag gärna också i varje film:)!

Nu ska jag fortsätta med att tycka synd om mig själv ändå till klockan 19.00 då V får ta över uppgiften:)! Hih...

Kommentarer
Postat av: e

hmm hugh är ju int hot...alls..meen d är säkert jag som misttat kräksjuke baciller till dig...fats ja e int sjuk själv...men alla barn...

2008-12-10 @ 19:49:26
Postat av: Alexandra

Man ska jobba ensam i ett kontor, med datorn som enda sällskap, då utsätts man inte för kräksjukebaciller :)

2008-12-11 @ 17:28:29
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0