- My two front teeth -

Morning!
Ännu en regnig och ruskig dag. Fy! Jag vill ha snöööö!
Nu borde jag egentligen packa mina julklappar eftersom jag är ensam hemma, V på jobb. Men här sitter jag och nördar mig. Försöker hitta två låtar av den julmusik vi spelar på jobb, den ena låten heter " All I want for Christmas is my two front teeth" och den andra vet jag inte vad som heter..damn! Har förstått att den med tänderna har funnits i Disney's " Alvin and the Chipmunks", men det är inte den verisonen vi har på jobb. Nå anyway, den är helt jätteskoj och jag måste bara hitta den!

Som jag skrev igår ska jag in till stan idag och handla det sista, hoppas det går smärtfritt! Ikväll måste jag packa klapparna och imorgon blir det hemfärd! Ha en bra dagstart!

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Jag tror jag har den versionen som spelas på H&M... Spike Jones and His City Slickers... Den är sjukt rolig :)

2008-12-22 @ 14:44:20
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oj, tack! Ja ska kolla om det sku råka va den:)!

2008-12-22 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0