- Morgonrusning -

Morning! Har idag igen varit helt otroligt duktig. Jag steg upp då mamma ( :) ) väckte mig kvart i åtta. Tänk vilken lyx! Hon lämnade I och sova så jag fick äran att ta hand om morgonstressen med honom:) Nä då, skämt o sido, helt bra gick det. Jag låg kvar i sängen tills jag vaknade till då I, från sovrummet,  ropade för fullt på mamma!

Josefin to the rescue och  jag lyckades genast få honom på min linje om hur kul det är att han får vakna upp och tillbringa morgonen med mej :)! Han såg på sitt barnis och åt sin semla, klädde på sig och gick ut och väntade på mig, och efter att jag hittat honom bakom huset körde jag iväg honom till dagis.

Jag kom hem, tog en kopp kaffe och, tadaa: läste slut sociologiboken! Gud så duktig jag är! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan åka iväg till min moster för att träffa kusinbarnet:) Hälsa på hos moffa ska jag också. Klockan 13.30 blir det tandläkare, kul:) Måste också hinna adda några låtar till min Mp3 så jag har något att lyssna på på vägen tillbaks till Åbo ikväll.

Ha en bra dag alla, och för riktigt skön musik, som lär behövas i det här unkiga vädret,  rekommenderar jag den gamla härliga Yellowcard - låten Only one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0