- Mercoledi -

Onsdag. Varför känns det som om jag bara äter och sover hela tiden? Hur kan tiden bara rusa förbi såhär som den gör?

Idag blir det jobb på kvällen, men innan det sista italienska lektionen med film:) Imorgon blir det äcklig hemtent i sociologi, bla. Hur ska jag orka sitta här hela dagen och skriva..?

Igår hyrde vi film, " The bank job". Den handlade om ett bankrån som skedde i England på 70 - talet, och om hur myndigheterna lät rånarna gå fria,  så att de hemligheter rånarna kommit över aldrig skulle komma ut i offentligheten. Rätt annorlunda film, men samtidigt väldigt bra. Jag kan rekommendera.

Nu ska jag städa här och sedan göra mig i ordning, tack och lov är det onsdag idag, antagligen ganska lugnt på jobb. Ha en trevlig dag och lyssna på Michelle Williams - We break the dawn ( remix).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0