- Måndag -

En dag förbi igen då! Steg upp asatidigt, kvart över sex( ! ) och hoppade på bussen till jobb där jag skulle infinna mig klockan åtta. Jobbade till fyra och blev sen kvar efter jobb i Mylly och shoppade lite. Efter det åkte jag in till stan och in till Gina, USCH! Fick helt panik där, kollade snabbt igneom hyllorna, råffade åt mig några plagg, köpte och åkte hem! Fy vilken oreda där var och helt otroligt trångt och alldeles för liten butik!

Nåja, jag har således mina nyårskläder klara, men inget att göra på nyår! Perfect match! Nå, kanske det dyker upp något ännu, i Åbo är vi nog, men på nyårsdagen hem till Bruke en sväng tror jag!

Efter shoppande var jag hemma cirka en halvtimme för att snabbt fräscha upp mig innan bion med systrarna klockan 18.00. Vi såg " Yes man" och jag kan apselut rekommendera den om man vill se en jätterolig, lätt och skön film som dessutom har pricken på " i ": Jim Carrey! Han är bara bäst och jag har älskat alla filmer med honom ända sedan jag såg första filmen med " Ace Ventura"! En kul biokväll med syskonen, vad är bättre än det?:)

Nu ska jag bara ligga på soffan, är helt slut! Imorgon har jag inget planerat innan jobb 15.30, borde dock köpa nytt mineralpuder, det är slut och det kan det inte vara då nyår är på inkommande, utan smink kan man ju inte sitta i vardagsrumssoffan...Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0