- Ledig dag -

Ja såhär är det sen då man har jullov, bloggen blir totalt bortglömd! Fast i mitt fall beror det som sagt inte på lov utan brist på lov. Jag har jobbat som en dåre hela veckan! Igår trodde jag verkligen jag skulle få dåndimpen, jag satt stilla 20 minuter på sju timmar! Oh my!

Idag har jag varit ledig, men det har betytt julklappsspring hela dagen för mig. Men nu har jag allt under kontroll och är rätt nöjd, hoppas alla andra är det också. Det tror jag.

Höll just på att skratta ihjäl mig åt ett mail, en "älvdans"  min kompis J skickat åt mig på mailen, gud så roligt!! Vi är alla kompisar utklädda till små gröna älvor som  tjosar och hoppar runt! It made my day! Tyvärr kan jag inte lägga upp den här, eftersom jag helt enkelt inte kan, jag är för dum!

Jag tror min handled har gått av, eller ja, iallafall mår den inte bra. Jag har burit omkring på alla kassar och sedan då jag skulle ställa ner dem, föll de bara av handen utan att min handled stoppade = min handled är ur funktion. Men kanske om jag går omkring med handen svängd i en uppåt krok, istället för neråt, kanske det jämnar ut sig?

Efter allt shoppande gick jag in i Makuuni och hyrde mig en Harry! Jag är just på ett sånt där trevigt trolleristavhumör så jag ska sätta filmen och rulla, lägga mig på soffan, äta spanska klementiner och dricka glögg! V är asalänge på jobb idag igen, och imorgon är jag det, igen! Inte så många kvällar vi har lediga tillsammans. Tråkigt! Dessutom jobbar jag hela helgen, fråga mig på måndag hur jag mår, om jag lever!

Nu blir de kväll för mig, eventullt en liten update efter Harry, om jag orkar! Ha en mysig decemberkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0