- Klappat och klart -

Jiises vilken tid det tog med alla klappar, gosh! Men nu är jag färdig! Och jag har världens julfiilis, tack och lov! Jag är bara irriterad över att behöva jobba till nio idag och först sen kunna åka hem. Men vad kan jag göra annat än gå och tjäna pengar? Hih..

Efter jobb måste jag hem efter alla julklappar och sen iväg med syster E. Hjälp, ringer på dörren, måste öppna! Jag fick en julklapp! Wohoo! Måste öppna genast! Oh, så fint, tre ljuskoppar och örhängen ändå från Sverige skickade av min norrländska svenska! Hihi, vad gulligt! Tusen tack! Vad glad jag blev, vad julen är härlig och vad det är härligt med vänner.

Nu fick jag vekligen en härlig start på dan före dan! Nu ska jag packa väskan och sedan åka in till stan, fick en sista minuten idé på ännu en liten klapp till V, tråkigt att vara på skilda håll på jul. Men får väl försöka se det positiva i det hela och längta till varandra på håll..

Vet inte när jag hinner blogga igen, eventuellt inte imorgon så får väl lite tidigare önska alla en God Jul och hoppas att ni inte föräter er på julskinka, vilket troligen är fallet för mig:)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0