- Julstädning -

Varför kan det inte komma snö? Det bara slaskar utanför och vinden slår mot rutorna...vad hemskt! Men dom hade visst lovat kallare väder till nästa vecka, man kan ju alltid hoppas...

Chefen ringde mig just och frågade om jag vill komma lite senare på jobb, jag tackade gladeligen ja, eftersom jag borde städa bigtime här hemma! Jag ska damma mattor, skura golv, torka damm, ja allt man bara kan! Dessutom ska jag skura duschgolvet också!

Jag har på känn att kvällen kommer att bli bråd, alla som ska stressa med julklappsköp...nice! Jag har annars fått veta resultaten i sociologin och italienska, en fyra och en trea! Jei för mej!Nu kan jag ha jullov!

Men som sagt nu blir det städning, lyssna på Koop Arponens - Insomnia, hur bra som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0