- Jullov, or something -

Okej, det är tydligen något fel IGEN på bloggen eftersom mina inlägg inte syns. Nå, inget jag kan göra åt saken..

Idag börjar mitt jullov, vilket för min del betyder jobb! Idag blir det kvällstur, men jag måste erkänna att jag väntar på att få träffa alla arbetskompisar igen! Måste nog gå en runda bland alla kläder först så jag har sortimentet under kontroll då folk frågar.

Nu ska jag gå vidare med dagen, men en låt jag vill tipsa om är den finska gruppen Saras låt Rauhan aika. Jag tycker jättemycket om den låten och speciellt Pete Parkkonens verison i årets Idols är härlig. Ha en fin dag, enjoy it!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Britney Spears - Out from under ! den är fråpn hennes nya album, och den är jättefin :) Circus är också helt ok :)

2008-12-16 @ 15:16:13
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0