- Jul, no more -

Så var julen över än en gång. Jätteskönt att vara hemma, slappa, ha det roligt med familjen! Just en sån jul gillar jag bäst, ingen panik och allt lugnt!

På jobb har det däremot varit allt annat än lugnt, full stress och helt galna människor som är som tokiga i reakläder! Oh my! Idag har jag dessutom jobbar extra eftersom vi var underbemannade hela dagen, great! Nåja, efter jobb kom V efter mig och vi blev kvar en stund och shoppade. V hittade asafina skor från "Mekka" och en tröja från H&M och jag hittade såklart också en tröja från min butik!

Imoron är det jobb igen, 8-14, tack och lov inte längre för sen ska jag i min tur också gå och vara galen i Gina Tricot! Nu säger jag tack och gonatt för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0