- Jul i stugan -

Japp, nu har jag äntligen pyntat här och julen känns med ens ett steg närmare:) Tyvärr är stjärnan i sovrumsförnstret lite sned så jag tror att V är tvungen att hjälpa mig med den:)

Gick en sväng in på Tiimari och köpte världens finaste prydnadsboll till fönstret, jättefin:) Köpte också lite ljus och annat trevligt, och är därmed nu nöjd över hur julen ter sig i denna lägenhet:)

I bussen hem blev jag underhållen av en medelålders tant och en grupp utländska studerande.  Tanten var väldigt intresserad av varför de var i Finland och de försökte på en helt oförståelig engelska ta reda på. De svarade på finska och den var ännu mera oförståelig! Till slut började de tala en blandning mellan tyska och italienska och tack och lov var det då jag skulle stiga av! 

Nu ska jag tända ljus, koka lite glögg och fixa foton:) Ha en mysig kväll! 

Kommentarer
Postat av: e

jag vill cokså till tiimari...:)

2008-12-04 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0