- Jobb, jobb, jobb -

Ja, det har mina dagar bestått av till stor del. Och på jobb är det minsann julstress, vilket kanske är bättre än att ha den hemma.

Igår slutade jag halv sju och efter det föreslog V att vi skulle äta på restaurang, härligt! Vi for till Rico's och åt jättemumsig mat, det var längesen vi åt tillsammans ute, känns som att tiden abra inte har räckt till. Tråkigt, i Helsingfors åt vi ofta ute..

Idag har jag också jobbat, men slutade tack och lov redan klockan fem, innan värsta rusningen i klädhängarna! V hade fixat mat tills jag kom, så jag åt och sedan åkte vi en sväng till V's föräldrar.

Imorgon är jag äntligen ledig, härligt! Syster A och M kommer in till stan så jag ska köpa resten av klapparna med dem och sen är jag nästan redo för julen, eftersom jag ännu på tisdag har ett arbetspass från 15 till 21.

Nu börjar tydligen Mission Impossible på trean, har dock ingen lust att kolla på weirdo Cruise idag. Tror jag bara ska surfa runt lite och sedan kasta mig i säng. Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0