- Home sweet home -

Hemma igen då efter en rolig liten tripp:) Jag känner mig helt avslappnad efter helgen och tror att jag igen orkar ta i tu med allt som borde göras innan jul. Tack o lov hittade jag lite julklappar där, men de flesta är tyvärr ännu oköpta.

Igår var det skola och kaffe på stan. Visste inte att nya Aschan i Hansa är sådär otroligt stort! Övrevåningen är helt gigantisk! Är tyvärr besviken på choklad muffinsen jag köpte, inte alls god, smakade lite gammalt...

Haha, igår då jag åkte hem från stan, satt jag i bussen och märkte till min förvåning att chaffisen inte lyssnade på radio ( som de flesta) utan han hade en alldeles egen ABBA - skiva i spelaren. Det var lite skoj, tyckte jag:)

Idag är jag ledig heeeela dagen. Tyvärr måste jag läsa  som en galning på italienskan, urk! Tur att jag var så klok förra veckan att jag läste sociologi, vilket gör att jag har ett ämne mindre att stressa med denna vecka. Härligt med stress såhär innan jul...

V är nu till läkaren. Han vaknade inatt och hade helt grymt ont i armen, så ont att han inte kunde röra den. Jag har ingen aning om vad det skulle kunna vara. Armen kan väl inte gå ur led bara sådär eller..? Nåja, hoppas läkaren kan ge ett mera vettigt svar.

Nu morgonkaffe och sedan insupning av italienska. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0