- Hemmatent -

Om exakt 5 minuter borde min tent infinna sig på hemsidan. Hur ska jag kunna klara av att skriva tent hemma? Det finns ju en massa andra roliga saker man skulle kunna göra...Nåja, var iallafall alldeles nyss ut på en prommis, så att jag har lite frisk luft i näsan då jag börjar. Tyvärr känner jag mig ännu lite luddig i huvet så jag får väl se hur mycket jag orkar.

Jag har iallafall bestämt att jag tänker svara på alla frågor idag, så att jag inte imorgon får världens panik. så, wish me luck! Nu ska jag fylla kaffekoppen och sen sätta igång! Blaa...inspis på noll...

Ha en bra dag ni andra i allafall!

Kommentarer
Postat av: e

d går bra ..du får ta d på högt och ludda lite...så gör man på univeristet ..;)

2008-12-11 @ 11:13:13
Postat av: Alexandra

Att ordbajsa fina ord är vad som fick mej igenom alla tentor också. Fin teknik.

2008-12-11 @ 11:58:35
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0