- Härligt! -

Morning's here, morning's heere! Som Joey's vän sjunger. Ok, i och för sig är klockan redan förmiddag och inte alls morning men whatever, jag är ledig! Gud så skönt det är att bara sitta här på soffan i min nya, varma, mojsiga morgonrock och äta choklad och kolla på Vänner! Härligt!

Efter att jag ryckt upp mig från soffan ska jag hoppa i duschen och sedan välja dagens outfit, jag tror det får bli något av det fina jag köpte igår.

Annars jag glömde helt bort att berätta det snuskiga som hände mig på jobb igår! Jag står alltså i provrummena och radar och sätter alarm på kläderna då det plötsligt kommer inspringandes en kvinna som skriker för full hals om jag har en roskis där jag står. I samma veva märker jag att kvinnan SPYR för fullt och håller handen för munnen, som om det skulle hjälpa! Jag svarade snabbt att roskisen är där och sen sprang jag efter papper åt henne! När jag kom tillbaka hade hon försvunnit och lämnat spyorna åt mig på golvet! Fy fasen vad äckligt, hur kan någon göra så? Trodde hon att jag ville städa undan hennes spy? Det hör definitivt inte till mitt jobb och dessutom klarar jag inte av att göra det utan att själv få kväljningar! Tack och lov kom Noora och hjälpte mig( läs: städa allt) och sedan sprejade vi fullt med " Body Spray" i hela utrymmet. Men fy attans vad äckligt! Usch!

Nåja, nu ska jag börja dagen, ska först söka lite ny musik, har inte hunnit på jättelänge känns de som..Ha en kul dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs!

Stackars dig va hemskrt med spyor.. Isak spydde ju på Nk men vi var så ordentliga.d.v.s E att hon blev inne och städa upp efter I, jag for ut med I och hon städa... blev du smittad?Vi äter stek middag på nyårsdagen så välkommna med!!Vi hörs!Krammamma

2008-12-30 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0